lauantai 31. joulukuuta 2016

Kiitos 2016

Nyt on vuosi paketissa, loppuun taputeltuna, kirjan sivut käännetty takakanteen asti ja 366 päivää taas suoritettu! Alkuvuosi oli omanlaisensa ja melko surkea Prinssin lopettamisen johdosta, eikä Prinssi ollut suinkaan ainoa meidän eläimistä, joka siirtyi tuohon aikaan pilven reunalle. Onneksi Lotan myötä päivät paranivat, ja hevostelun osalta olen oikeastaan hyvin tyytyväinen vuoteen! Kesäkin oli ihan super kisojen ja (niiden vähäisten) valmennusten myötä, ja odotankin vuodelta 2017 eniten kesää.

Suuri kiitos mun hevosvuodesta kuuluu vanhemmille, jotka sponssaavat mun osalta tätä hullujen hommaa, toimivat kuskeina ja viettävät päivänsä kilpailuissa, valitsevat autonsa mun harrastuksen ja elämäntavan mukaan - lista on pitkä... ;) Suuret kiitokset myös Lotan kotitallin omistajalle ja pyörittäjälle, joka vähän väkisinkin on korvaamaton huolehtiessaan Lotan päivittäisistä rutiineista vuoden ympäri sekä on toiminut mukavasti kisaseurana! Kiitos parhaalle vuokraajalle, joka kestää mun ainaiset lisäinfot koskien milloin mitäkin, joka hoitaa Lotan moitteettomasti ja joka suo mulle viikon vapaapäivän! Kiitosta ansaitsevat myös niin entiset kuin nykyiset valmentajani, Lotan manikyyripuolen hoitava kengittäjä, Hevoslääkärikeskus Hippomedi ja etenkin Jaana Pehkonen erittäin mukavasta, ammattitaitoisesta ja hevoskohtaisesta palvelusta ja kohtelusta niin Prinssin kuin Lotankin kanssa sekä tietysti kaikki muutkin Lotan huoltojoukot! Kiitos parhaille tallikavereille, kaikille kuvaajille ja tallilla auttaneille - vuoden 2016 muistot ovat korvaamattomia niin hyvässä kuin pahassa! 

Tehdään vuodesta 2017 vielä tuhat kertaa parempi. Kiitos.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti